דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות- איך נוכל לעצב בית יפה וחם? 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2873 פעמים ]




וילונות משמשים כאביזר עיצובי המוסיף יופי ואסתטיקה לכל חלל אך לא רק. לווילונות תפקיד חשוב נוסף, הם משמשים להצללה ומונעים את חדירת קרני השמש בזמנים לא רצויים. וילונות גם מגנים על הריהוט מפני קרני האור העלולות לפגוע בו. כיום יש סוגים שונים של וילונות היכולים לגרום להצללה ולאטימה מוחלטת.







וילונות - לעיצוב ולהצללה




    •  כאשר רוצים ליצור שינוי במראה כל חלל, לחדש או לשנות, החלפת הווילונות היא הפתרון. לכל חלל מעוצב מתאים סוג אחר של וילון. לסלון שמרני יתאים וילון קלאסי ומכובד, ואילו לחדר הילדים יתאים וילון מעולם הילדים, צבעוני ועליז המעוטר בדמויות האהובות על הילדים.




    • וילונות יכולים ליצור מראה קלאסי או דרמטי ומרשים. כאשר נפרוש וילונות על פני קיר שלם, ייצרו הווילונות מראה ייחודי ומרשים בכל סלון.




    • עיצוב הווילונות שייך לתחום עיצוב הבית. מעצבים רבים בוחרים להתמחות בתחום של עיצוב וילונות. כיום מייצרים וילונות מחומרים רבים, מבדים מפלסטיק, מעץ, ממתכת ועוד.




    • לא כל וילון וכל חומר מתאים לכל מקום. יש חדרים כמו חדרי ילדים או חדר השינה שבהם נדרשת הצללה ברמה גבוהה. בחדרים אלו מומלץ לבחור בווילונות העשויים מעץ או ממתכת, היוצרים הצללה מוחלטת או בווילונות מבד המורכבים משתי שכבות.




    • חדרי ילדים הם המקום שבו מבלים הילדים שעות רבות ביממה. כאשר בוחרים וילונות לחדרי ילדים חשוב לבחור וילונות שיענו על שני צרכים. ראשית, על הווילון להיות אטום כדי למנוע חדירת קרני אור ולאפשר לילדים לישון היטב. שנית, הווילונות צריכים להיות מותאמים לאופי החדר ולעולם הילדים. בחדרי הילדים מומלץ לבחור וילונות עליזים וצבעוניים אשר יעניקו צבע לחדר וישרו בו אווירה נעימה ושמחה.



וילונות - לקוחות מרוצים מספרים



דוד ודינה, תושבי אזור המרכז, סיימו לא מזמן לבנות את ביתם במושב שבו גדל דוד. את כל חסכונותינו השקענו בבניית הבית וברכישת הרהיטים, מספרת דינה. כאשר נכנסנו סוף סוף לגור בבית, לא הרגשנו כמו בבית. הרגשה של זרות וניכור ליוותה אותנו. על אף המרצפות המהודרות והרהיטים היוקרתיים לא הרגשנו חמימות ואווירה נעימה. חברים המליצו לנו לתלות וילונות. כאשר חיפשנו וילונות מתאימים גלינו עולם גדול וחדש של בדים, חומרים ועיצובים שונים. בעזרת מעצב פנים בחרנו את הוילונות המתאימים. גם באלפי מילים לא נצליח לתאר את המהפך. מבית קר ומנוכר הפך ביתנו לבית חם, נעים ואוהב.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב